top of page
Studio96.png

Värna är tänkt att vara ett bryggeri med fokus på svenska högtidstraditioner och med målet att låta alkoholfria alternativ bli en självklar del av firandet. Denna gången fokuserar varumärket på midsommartraditionen. Förutom dryck, förpackar Värna också andra produkter som vanligtvis är en del av firandet.

Värna Bryggeri tar stolthet i att förena tradition och innovation genom sina alkoholfria snapsvisor – små, melodiska budskapsbärare som både underhåller och uppmuntrar till reflektion. Dessa visor är skapade för att lyfta fram bryggeriets värderingar: hållbarhet, gemenskap och alkoholfri njutning. Varje snapsvisa är en hyllning till de svenska dryckestraditionerna, samtidigt som de bär på ett budskap om att njuta med omtanke.

En midsommar nu kommer, med lust och fägring stor. Nu nalkas det en nubbe, i frostad flaska bor. Med blid och liten hetta, den stilla rinner ner. Sån tur att den är nollställd, då tar vi några fler. 

Värna är tänkt att vara ett bryggeri med fokus på svenska högtidstraditioner och med målet att låta alkoholfria alternativ bli en självklar del av firandet. Denna gången fokuserar varumärket på midsommartraditionen. Förutom dryck, förpackar Värna också andra produkter som vanligtvis är en del av firandet.

Värna Bryggeri tar stolthet i att förena tradition och innovation genom sina alkoholfria snapsvisor – små, melodiska budskapsbärare som både underhåller och uppmuntrar till reflektion. Dessa visor är skapade för att lyfta fram bryggeriets värderingar: hållbarhet, gemenskap och alkoholfri njutning. Varje snapsvisa är en hyllning till de svenska dryckestraditionerna, samtidigt som de bär på ett budskap om att njuta med omtanke.

VÄRNA BRYGGERI
ÅR: 2024

PLATS: Sundsvall

FORMGIVARE: Ida Flodman

Visuell identitet

Koncept

Förpackningsdesign
Typografi
Fotografi

En midsommar nu kommer, med lust och fägring stor. Nu nalkas det en nubbe, i frostad flaska bor. Med
blid och liten hetta, den stilla rinner ner. Sån tur att den är nollställd, då tar vi några fler. 

VÄRNA BRYGGERI
ÅR: 2024

PLATS: Sundsvall

FORMGIVARE: Ida

Flodman

Visuell identitet

Koncept

Förpackningsdesign
Typografi
Fotografi

Värna är tänkt att vara ett bryggeri med fokus på svenska högtidstraditioner och med målet att låta alkoholfria alternativ bli en självklar del av firandet. Denna gången fokuserar varumärket på midsommartraditionen. Förutom dryck, förpackar Värna också andra produkter som vanligtvis är en del av firandet.

Värna Bryggeri tar stolthet i att förena tradition och innovation genom sina alkoholfria snapsvisor – små, melodiska budskapsbärare som både underhåller och uppmuntrar till reflektion. Dessa visor är skapade för att lyfta fram bryggeriets värderingar: hållbarhet, gemenskap och alkoholfri njutning. Varje snapsvisa är en hyllning till de svenska dryckestraditionerna, samtidigt som de bär på ett budskap om att njuta med omtanke.

bottom of page